mokymai

PROaktyvus aptarnavimas: klientai visam gyvenimui

Ne savaitei.
gyvenimui.

Proaktyvus klientų aptarnavimas

Prarasti klientą labai paprasta – kartais užtenka vieno neapdairaus žingsnio, ir sandėris neįvyksta, net jeigu prekė ar paslauga kokybiška, o kaina gera. „Klientų aptarnavimas“ yra du magiški žodžiai, kuriuos savo darbuotojams tarsi mantrą kartoja kiekvienas darbdavys, tik dažniausiai nepaaiškina, ką būtent jie reiškia. Pasikalbėkime apie tai konkrečiai ir detaliai bei aptarkime priemones, leidžiančias ne tik išlaikyti klientą, bet ir užtikrinti, kad jis sugrįžtų ateityje.

Jei post factum reaguoji į kliento poreikius, vadinasi, tu jau vėluoji. Norint sukurti konkurencingą verslą kliento poreikius reikia numatyti iš anksto ir aiškiai jam tai parodyti.
„Grizlio metodo“ mokymai „Proaktyvus klientų aptarnavimas“ – tai racionalus, šviežias ir metodiškas požiūris į klientų aptarnavimą. Registruokitės dabar ir įgykite įgūdžių, kurie smarkiai palengvins jūsų darbą.

Atvirieji mokymai asmeniui - 150 Eur

Vidiniai mokymai įmonėms - 1300 Eur
* vidinių mokymų kaina ir trukmė gali kisti, priklausomai nuo užsakovo poreikių ir programos adaptavimo.

NORĖDAMI IŠSIGRYNINTI TOBULINTINAS VIETAS - SUSISIEKITE SU LEKTORIUMI NEMOKAMAI KONSULTACIJAI

MOKYMŲ VERTĖ:

  • Išsiaiškinsime klientų aptarnavimo klaidas, kuriomis „programuojamas“ neigiamas klientų elgesys, o kartais – ir rimtas konfliktas
  • Išmoksi, kaip nuo pirmų sekundžių klientui parodyti savo profesionalumą, todėl iškart laimėsi pirminę kliento simpatiją
  • Sužinosi esminius kontakto su klientų pradžios scenarijus – klientas su Tavim palankiau bendraus, lengviau atsakinės į klausimus, labiau bendradarbiaus
  • Suprasi, kaip tinkamai parinkti komunikacijos metodą su skirtingais klientais – klientai geriau girdės ir greičiau priims sprendimus
  • Perprasi aptarnavimo algoritmo principus, kuriais besivadovaujant aptarnavimo procesas vyks sklandžiau, mažiau pavargsi, augs klientų pasitenkinimas
  • Išmoksi atsakinėti į „nepatogius“ klientų klausimus ir pranešti „nepatogias“ tiesas pačiam klientui taip, kad jis neturėtų Tau pretenzijų
  • Suprasi, kaip iš kliento išgauti reikalingą informaciją, kad galėtum jam pateikti sprendimą, kurio jis nenorės atsisakyti
  • Sužinosi, kaip prisitaikyti prie kliento ir pateikti prekės (paslaugos) privalumus svariais, klientui suvokiamais argumentais
  • Išmoksi, kaip galima pakelti kliento pradinių pirkinių čekį iki 30 % ir ką daryti, kad klientas šį prieaugį ne tik sumokėtų, bet dar ir liktų labai patenkintas
  • Gebėsi „lengva ranka“ spręsti nesutarimus su klientais neskriaudžiant nei savęs, nei klientų ir išlaikant palankiausias sąlygas visoms pusėms

© 2021 VISOS TEISES SAUGOMIS